Organisatie

Geschiedenis

2010: Oprichting QMandS door Niels Lodewijks. Het consultancybureau QMandS bestond toen voornamelijk uit (event) marketing en duurzame product(oplossing)en. QMandS heette toen Quality Marketing and Sustainability.

2011: Oprichting Be Relactive Events (BRE) door Niels Lodewijks, door zijn grote interesse en passie voor de evenementenmarkt. BRE was de eerste franchisenemer in de franchiseformule van de Be Event Group (BEG). De BEG verzorgt landelijk bedrijfsuitjes, workshops, teambuilding en groeit in de periode 2011-2015 uit naar meerdere franchisenemers.

2013: Oprichting Duurzaam Bedrijfsuitje: een 'groen' groepsuitjes label met duidelijke MVO focus, welke specifiek landelijk is gepositioneerd voor de corporate bedrijven en overheidsmarkt. De organisatie behaalt tevens het zilveren (2014) en gouden (2015) keurmerk duurzaam ondernemer, en wordt MVO Nederland partner.

2015: Activiteiten franchise rayons Breda/Tilburg en Arnhem/Nijmegen worden overgenomen. Oprichting Coachingskamer Eindhoven: specifiek merk voor coaching en teamtraining, waarbij het Enneagram model centraal staat.

2016: Oprichting Meeting Incentives Eindhoven: een internationaal label specifiek voor Eindhoven en de zogenaamde MICE markt. De organisatie wordt tevens SITE member.

2017: Franchise organisatie stopt en wordt door Arthur Bol, Martijn Wessels en Niels Lodewijks voortgezet in een nieuwe (inter)nationale organisatie onder de huidige naam Be Event Group.

2019: QMandS richt een BV op, en gaat verder onder de naam Quality Meetings and Solutions.

Het nieuwe QMandS

QMandS doet inmiddels meer dan Marketing alleen en focust meer en meer op het samenbrengen van Business-To-Business. Verder biedt het voor groepen steeds meer oplossingen aan, of dat nu op persoonlijk vlak is, een teambuilding, teamactiviteit of teamtraining.

De ambitie is om komende jaren verder te groeien door middel van marktontwikkeling en productontwikkeling. Door de gewijzigde focus van 'marketing en duurzaamheid' naar 'meetings en oplossingen' is de tenaamstelling QMandS omgezet naar Quality Meetings and Solutions. Hierbij wordt duurzaamheid als vanzelfsprekend geacht.

Kernwaarden

Wij zijn continue bezig om onze producten te vernieuwen en zoeken steeds naar nieuwe technologieën om te implementeren in onze producten. Ook spelen we in op ontwikkelingen binnen bedrijven en in de samenleving bij ons aanbod. Duurzaamheid staat centraal. Wij vinden het een grote uitdaging om evenementen in de breedste zin van het woord duurzaam neer te zetten en gaan die graag aan.

We leven in een wereld waarin we steeds met elkaar verbonden (kunnen) zijn en daar gaan wij als organisatie graag in mee. In groepsactiviteiten bij uitstek is er de gelegenheid om nieuwe ervaringen op te doen en jezelf en elkaar op een andere manier te ervaren. Niet alleen tijdens een activiteit zijn we in contact met elkaar, maar ook online waar we onze mooie ervaringen delen en anderen betrekken bij onze events. Technologie speelt een belangrijke rol bij verbinden. VR, AR en hologram zijn toepassingen die wij integreren in deze nieuwe tijd.

In de breedste zin van het woord willen wij mensen activeren. Steeds meer hebben we zittend werk of ploffen we op de bank na ons werk. In onze producten motiveren we deelnemers om lichamelijk in beweging te zijn, maar ook activeren we door samen te komen en elkaar te inspireren met nieuwe ideeën. Met de klant gaan we actief aan de gang om een mooie en onvergetelijke dag te organiseren en de dag ook echt bijzonder te maken.

We geloven erin dat je samen sterker staat, dat brengen wij over aan onze medewerkers en zij geven dat weer door aan onze klanten, leveranciers en partners. Zo werken we elke keer weer samen aan mooie momenten. Social Fun en Social Play zijn activiteiten die wij veel verzorgen, enthousiasme en plezier staan hierin centraal.

Visie

Met QMandS werken wij dagelijks aan steeds nieuwe en innovatieve activiteiten waarmee we onze klanten een onvergetelijke dag (of dagen) bezorgen. Hier bedenken wij continue specifieke product-marktcombinaties voor, welke aansluiten bij de verschillende doelgroepen en behoeften van de klant. We brengen mensen samen om te ervaren. we gaan enerzijds graag (als het weer het toe laat) naar buiten om lekker actief bezig te zijn in de vorm van bijvoorbeeld een teambuilding en social fun activiteit. Anderzijds verzorgen wij diepgang en plezier door coaching en teamtrainingen. Dit is hoe we onze dagen het liefst invullen en dat willen nog jaren blijven doen.

Missie

Het bedrijf QMandS B.V. is in 2010 gestart door passie en interesse in groepsuitjes, teamtraining en (event)marketing en met het geloof door samen te werken verder te komen. Daarom werken wij sinds 2011 intensief met de Be Event Group samen en ontwikkelen wij met elkaar continue nieuwe uitjes, concepten en ideeën in de groepsuitjes markt. Dit is ook waarom wij het grootste evenementenbureau voor groepsuitjes in regio Eindhoven zijn geworden en samen met de Be Event Group één van de grootste van Nederland.

QMandS heeft tevens slimme en geslaagde product-marktcombinaties op de (inter)nationale markt gebracht, waaronder duurzaam-uitje.nl en meetings-incentives-eindhoven.com. Wij houden van social fun en play, verzorgen aan onze klanten diverse teambuilding, workshops en personeelsuitjes, maar leveren ook coaching en teamtraining als dat (vooraf, achteraf of separaat) nodig is. Gewoon doen, actie ondernemen met oog voor kwaliteit, duurzaamheid en klantbehoeften, dat is QMandS samen met enthousiaste medewerkers en eigen trainers en begeleiders.

QMandS is MVO Nederland partner, SITE member, Eventbranche lid, erkend leerbedrijf en heeft het gouden keurmerk Duurzaam Ondernemer behaald.